שאלות ותשובות
היי שם! יש לך שאלות בוערות?
עיין בשאלות הנפוצות שלנו וראה אם אתה יכול למצוא את מה שאתה צריך!
Collapsible content
האם אוכל לבטל או לשנות את ההזמנה שלי?
כֵּן. יש לך 14 ימים לבטל את ההזמנה לאחר ביצועה. אנא ודא שאתה מקדיש זמן לגלישה ולהזמין את הפריטים הנכונים שאתה רוצה! למידע נוסף לגבי ביטול הזמנה עיין בדף ביטול העסקה.
האם יש לך חנות שאני יכול לבקר בה?
Amare-shop.co.il מקוון באופן בלעדי! זה אומר שאנחנו יכולים לשרת לקוחות בכל רחבי ישראל אבל למרבה הצער אין לנו מיקום פיזי שבו אתה יכול לבוא ולנסות בגדים לפני הקנייה.
כיצד אוכל להשתמש בקוד קופון?
בשלב 1 של תהליך התשלום, תהיה לך הזדמנות להזין כל קוד קידום מכירות או קופון שיש לך, ריק בפינה השמאלית העליונה של העמוד. ההנחה במחיר הכולל שלך תתבצע לאחר שתלחץ על כפתור 'החל'.
כמה זמן ייקח לי לקבל את ההזמנה שלי?
אנא עיין בדף המשלוח שלנו לקבלת פרטים מלאים ומידע על משלוח.
האם אתה שולח ליעדים בינלאומיים?
לֹא! Amare-shop.co.il שולחים רק לישראל .
לא קיבלתי אישור הזמנה או משלוח. מה עלי לעשות?
אנו מצטערים לשמוע זאת. ייתכן שהדוא"ל עבר לתיקיית הזבל שלך או שאולי יש לנו כתובת דוא"ל שגויה עבורך. אם זה קורה, אנא פנה אלינו מיד כדי שנוכל לוודא אם ההזמנה בוצעה ולשלוח מחדש את האישור שלך.
קיבלתי פריט שגוי או פגום - מה עלי לעשות?
הו לא! אנחנו כל כך מצטערים לשמוע על זה, אבל שמחים לעזור. אנא צור איתנו קשר כדי שנוכל לשלוח לך פריט חדש או להציע זיכוי עבור הרכישה שלך.
לאן אני שולח החזרות?
אנא עיין בדף ההחזרות שלנו לקבלת פרטים מלאים ומידע על החזרות.
כיצד ניתן ליצור קשר אתכם?
דוא"ל: amare4customers@gmail.com
וואטסאפ: 052-305-9086
האם אני מקבל מספר מעקב אחרי שאני מזמין?
כֵּמובן, כל ההזמנות כוללות מספרי מעקב. זה יישלח אוטומטית למייל שלך שספקת לנו. אנא עקוב אחר השאלה שלנו למעלה כדי לראות מתי הם יישלחו בפועל.
האם תשלח לי דוא"ל כשההזמנה שלי תישלח?
כן. תקבל דוא"ל אישור לאחר ביצוע ההזמנה, ודוא"ל נוסף כשההזמנה שלך בדרך!
איך אני יכול לשלם?
אנו מקבלים כרטיסי אשראי וbit.
הזמנתי יותר מפריט אחד, למה קיבלתי אחד?
כאשר אתה מזמין מספר פריטים בו זמנית חלקם עשויים להישלח בנפרד מאחד המחסנים שלנו. ייתכן שתקבל פריט אחד לפני הפריט הבא. אז אל תיכנס לפאניקה אם אתה לא מקבל את כל הפריטים שלך בבת אחת ... הם בסופו של דבר יגיעו אליך!
האם אוכל להחזיר או להחליף את ההזמנה שלי?
החזר מותר רק אם המוצר פגום בהגעה. יש לך 24 שעות מהרגע שהחבילה התקבלה אצלך כדי להגיש בקשה להחזר עקב סחורה פגומה.
מסים וחובות:
אנחנו לא אחראים למסים בינלאומיים, חובות או עמלות מכס, זה אחריותו הבלעדית של הלקוח. במקרה של החזרה או החלפה, מכסים ודמי משלוח לא יוחזר.
אם יש לך שאלות נוספות, אל תהסס לפנות אלינו לשירות הלקוחות
מייל: amare4customers@gmail.comֿ
וואטסאפ : 052-305-9086