ביטול עסקה
בהתאם לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981, הלקוח זכאי לבטל את העסקה בכפוף להוראות החוק והתקנות הרלוונטיות.
תוכן מתכווץ
זכות ביטול עסקה
הלקוח רשאי לבטל את העסקה תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת טופס גילוי העסקה, לפי המאוחר מביניהם, וזאת ללא צורך בנימוק, בכפוף להוראות החוק.
תנאים לביטול
כדי לבטל את העסקה, המוצר חייב להיות חדש, באריזתו המקורית, ולא נעשה בו שימוש. המוצר לא יכול להיות פגום או שנעשה בו נזק עקב טיפול לא נכון מצד הלקוח.
תהליך ביטול העסקה
בכדי לבטל את העסקה יש להכנס לאזור האישי תחת הזמנות וללחוץ על ביטול הזמנה.
ניתן גם לפנות לשירות הלקוחות שלנו בהודעה בכתב (דוא"ל, טופס יצירת קשר או בטלפון).
דמי ביטול (בהתאם למועד הביטול)
בהתאם לחוק, הלקוח עשוי לשאת בדמי ביטול במקרה של ביטול עסקה. דמי הביטול יחושבו כך:
ביטול לפני שליחת המוצר: אם המוצר לא נשלח עדיין ללקוח, הלקוח יהיה זכאי להחזר כספי מלא (למעט דמי טיפול ו/או דמי משלוח אם הוסכמו מראש) וללא חיוב בדמי ביטול.
ביטול לאחר שליחת המוצר: אם המוצר נשלח אך טרם הגיע ללקוח, הלקוח יהיה זכאי להחזר כספי בניכוי דמי ביטול בסך 5% ממחיר המוצר או 100 ש"ח, לפי הסכום הנמוך יותר. כמו כן, הלקוח יישא בעלות החזרת המוצר אל החנות, אלא אם הוסכם אחרת.
ביטול לאחר קבלת המוצר: אם המוצר התקבל על ידי הלקוח, ניתן לבטל את העסקה תוך 14 ימים מיום קבלתו. במקרה זה, הלקוח יהיה זכאי להחזר כספי בניכוי דמי ביטול בסך 5% ממחיר המוצר או 100 ש"ח, לפי הסכום הנמוך יותר, וכן יישא בעלות החזרת המוצר אל החנות.
החזרת המוצר
הלקוח אחראי להחזיר את המוצר אל המחסנים או למקום שצוין על ידי החברה. ההחזרה תתבצע באופן שיבטיח שמירה על המוצר במצב חדש, שלא נעשה בו שימוש, ולא נפגם. במקרה שהמוצר יוחזר פגום או לאחר שימוש, החברה שומרת לעצמה את הזכות לא לבצע החזר כספי.
החזר כספי
לאחר קבלת המוצר במצב תקין (ללא פגמים ו/או שימוש), הלקוח יהיה זכאי להחזר כספי תוך 14 ימים. החזר כספי יתבצע בניכוי דמי ביטול, אם ישנם, וכן בניכוי עלות המשלוח במקרה של ביטול עסקה לאחר שליחת המוצר.
חריגים לביטול
החוק לא מתיר ביטול עסקה במקרים של:
מוצרים שהוזמנו בהזמנה אישית או מוצר שהותאם אישית לצרכי הלקוח.
בגדים תחתונים, מוצרי הלבשה תחתונה או פריטים אחרים אשר לא ניתן להחזירם מסיבות בריאותיות או היגייניות.
מוצרים שנעשה בהם שימוש (כולל ביגוד שכבר הורכב או הוסרו תוויות).
מוצרים פגומים אשר לא הוחזרו במצבם המקורי.
למען הסר ספק, כל בקשה לביטול עסקה תתבצע בהתאם להוראות החוק ולתנאים המפורטים במדיניות זו. ייתכנו שינויים בתנאים בהתאם לחוקים או תקנות שיתעדכנו מעת לעת.
אם יש לך שאלות נוספות, אל תהסס לפנות אלינו לשירות הלקוחות
מייל: amare4customers@gmail.comֿ
וואטסאפ : 052-305-9086